Persoonlijke Ontwikkeling en Omzetverbetering voor zzpers

Relatiemanagement

Doelstelling
Op een gestructureerde manier je relaties managen.

Inleiding
Vaak lijkt het in commercie te gaan om het scoren van (korte termijn) omzet. Dat kan ten koste gaan van klantenbinding en langere termijn succes. Klantenbinding door relatiemanagement biedt uitkomst. Te vaak wordt klantenbinding door relatiemanagement echter ‘erbij gedaan’ en verschuift het naar de achtergrond als de werkdruk om andere prioriteiten vraagt. Terwijl professioneel relatiemanagement vaak net zo effectief is als een weloverwogen marketingcampagne.
De klant voelt zich gewaardeerd omdat hij oprechte aandacht krijgt. Als hij ervaart dat zijn mening werkelijk telt, ontstaat al snel een positieve beleving en een sterkere binding met het product en de leverancier.

BijlageGrootte
0909 Relatiemanagement.pdf34.22 KB


Zelf opdrachten doen?

Wil je je inschrijven?

Of bel naar 023 - 547 1995

Wie begeleidt mij?





©2013 Forces To Explore. Alle rechten voorbehouden - Algemene voorwaarden