Persoonlijke Ontwikkeling en Omzetverbetering voor zzpers

Toegekende waarde

Doelstelling
Weten welke waarde anderen aan jou toekennen, zodat jij je toegevoegde waarde beter kunt verkopen.

Inleiding
Veel mensen en organisaties richten zich op hun ‘toegevoegde waarde’. Dit is enigszins een achterhaald begrip. Gaat het immers niet veel meer om de waarde die anderen jou toekennen? Jouw toegevoegde waarde zal niet voor iedereen dezelfde toegekende waarde hebben.
Je kunt wel vinden of denken dat je een bepaalde waarde toevoegt, maar uiteindelijk is dat ter beoordeling van de ander. Meestal door degene die je rekening betaald trouwens…
Door je kwetsbaar op te stellen en aan je klant of opdrachtgever te vragen wat hij of zij aan waarde aan jou toekent, ontstaat er een vruchtbare basis voor vertrouwen en langere termijn samenwerking.

Download het onderstaande pdf bestand voor de volledige opdracht.

BijlageGrootte
0803 Toegekende waarde.pdf37.3 KB


Zelf opdrachten doen?

Wil je je inschrijven?

Of bel naar 023 - 547 1995

Wie begeleidt mij?





©2013 Forces To Explore. Alle rechten voorbehouden - Algemene voorwaarden